piątek, 17 grudnia 2010

i ten jego cholernie słodki uśmiech, który doprowadza mnie do szaleństwa.

dzisiaj na ostatniej lekcji pani nas zwolniła żebyśmy robiły gazetkę na święta * _ * czad był !
najlepsze było w sklepiku miałyśmy polew z tego przez cała lekcje XD poproszę , dwie pały lodowe.haha.
od dziś to będzie dla nas pałka lodowa ; O
sprawdzian z geografii do bani , kartkówka z historii 3 do dupy mi poszła ! , a z chemii jestem zadowolona  4 dostałam z kartki !
jutro na niemieckim dyrektorka , a mnie weźmie pewnie do odpowiedzi bo jeszcze nie byłam pytana , i następna kartkówka z fizyki a w ogóle tego nie pojmuje -zrobi się ściągę i bd git i sprawdzian z księgi rodzaju powodzenia naprawdę jak coś napisze to będzie szczyt ! i łikend może wybierzemy się jutro na sanki lub roraty , zobaczy się :) teraz idę zrobić zadanie z niemieckiego i może zajrzę do tej fizyki oraz muszę przeczytać streszczenie księgi rodzaju *_*
więc dobranocka do jutra < 3

Chodź jest tak blisko, nie mam odwagi podejść i powiedzieć mu co naprawdę czuję..kurna !



mój uśmiech.omg !

3 komentarze: