środa, 26 stycznia 2011

lubię, kiedy patrzysz na mnie. ty głupku < 3 :*

Jak minął dzień ? : ) bo mi bardzo pozytywnie XD pierwsza jakieś dwie godzinne spotkanie na sali i omawianie projektu a później o narkotykach... jejku cały czas się gapił ! < 3 i ksiądz mnie powalił dziś ja tu widze 3 kolory żółty , zielony i czerwony , a tam było dokładnie osiem kolorów i mi pieprzy , że te kolory to zło tak samo Andzi mówi , że zgłosi do dyrektorki bo ma bluzę z pacyfką haha. jeju jak innej nie było to jaką miała kupić ! bez komentarza..  a teraz ogłaszam UWAŻAJ NA NIEBIESKI < 3 haha. xd później polski spoko :) matma wrr ! jeju jaka ta baba jest pojebana , już mam jej serdecznie dość ! : < potem wychowawcza i pierdzieliła o jakiś dzienniczkach elektrycznych co rodzice mogą sobie to sprawdzać , a huj mnie to ! potem cały czas , NIEBIESKI , NIEBIESKI , NIEBIESKI < 3 i nowe przezwisko dla Bartka KUDŁATY  XD i rycie z Przemka który suszył zęby ; P W-F cały czas UWAŻAJ NA NIEBIESKI < 3 i ręczna , ale i tak nie grałam , nawet nie wiem po co ćwiczyłam.
to tyle a dziś romans ze słówkami z angielskiego , joł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz