sobota, 8 stycznia 2011

Wtedy zrozumiała jak to jest, kiedy jedno spojrzenie może zmienić życie.Zakochała się w jego uśmiechniętych oczach. Zakochała się w nim.Przypadkowe przeznaczenie.

wczorajszy dzień kościół , nauka , komputer , obiad , mycie naczyń , nauka , nauka , komputer , nauka , tv i wreszcie koniec ! cudowny co nie ? ; < i nie miałam nawet czasu dodać notki .Ale przynajmiej miałam czas obejrzeć tv pierwsze kawałek prosto w serce , potem połowę klanu , detektywi , morze miłości , kawałek uwagi w której była Paulina z Top Model i na koniec na wspólnej. Potem kolacja , wykapałam się , zrobiłam ściągę na religie , spakowałam się i nareszcie mogłam się położyć , ale głupia Ilona zjadła parę chrupków serowych i popiła to mlekiem i nie mogłam zasnąć myślałam ,że nie wytrzymie tak mnie brzuch bolał i usnęłam coś koło 23.30 a położyłam się coś kolo 22 a do szkoły musiałam wstać o 5.55 tylko już nie salam o 5.13 bo siostra mnie obudziła.To mój wczorajszy dzień maskara. Niedziela też zapowiada się niczego sobie nauka ,nauka , nauka ! zwariuje.. ! ale jutro mały chillout z dziewczynami , to może nie bd tak źle. A dziś muszę napisać rozprawkę której w ogóle nie kapuje ale to już bez komentarza , postaram się i jeszcze jakieś zadanie zrobić.
dobra kończę , tą jakże interesującą notkę dzisiejszy dien mnie dobija , chcę już jutro !
sexi kartka od Ulki i Angeli < 3

karta imprezowicza mega ! jedziemy na imprezkę ;d

dziękuje : *

 
lovelovelovelove.
wakacyjne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz