sobota, 12 marca 2011

mamy upragniony weekend , a mnie chyba choroba zbiera :< w szkole okej , ale jak zwykle nie do końca z jednego powodu.. chyba zacznę pisać na kartce to co Dżastinka :* jej pomogło.
dziś do dzieciaków oczywiście jak nie będę miała gorączki a moje gardło coraz bardziej szwankuje..
a jutro prawdopodobnie zakupy :* UWIELBIAM TO :) wypatrzyłam sobie buty na wiosnę i kurtkę w resvedzie , ale u nas w NIWIE pewnie tego nie będzie..:< tu macie linki :
buty :* i jeszcze są takie niebieskie :) tylko one dostępne są dopiero od 16 marca..wrr a tu macie kurtka :* 
tylko cena kurtki jest szokująca xd
zakochałam się również w tej sukience chcę mieć podobną :) : w kwiatki niebieskie , w tej się zakochałam xd,
krateczka :* , taka skromna :) ale śliczna. , to by było na tyle oglądnijcie wszystkie i napiszcie , która wam się najbardziej podoba proszę :))

a teraz fotki :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz