piątek, 22 kwietnia 2011

?

cześć :) wczoraj spędziłam miło dzień z Anią i Martą :) bardzo fajnie było :* i pogoda dopisała. później odbyłam rozmowę z pewną osobą , która nie pojmuje żeby się nie wpieprzała do czyjegoś życia jak ten ktoś już ma dużo kłopotów..myślę , że dotarło.

a dziś wstałam zjadłam śniadanko , oglądałam film i weszłam gadu , później poszłam sprzątać na dół tak zleciało do teraz :) za oknem śliczna pogoda aż mam ochotę na przejażdżkę rowerem po mojej okolicy tylko z kim :) ale pierwsze przydało by się umyć rower , a jak nie rowerem to na spacer. zobaczy się jeszcze :P


a co tam u Was ? jak przygotowania do świąt :) ? bo u mnie pełną parą :>
postaram się kiedyś tu zajrzeć Wesołych świąt :*

zakochałam się w tej piosence :*

parę zdjęć ze spaceru :





przepraszam za jakość...ale nie posiadam dobrego aparatu a było to robione samowyzwalaczem.

3 komentarze:

  1. ale to są książki bardzo ciekawe . przede wszystkim o miłość . ( bo tylko takie czytam ) xd
    głównie czytam wieczorami , więc prawie wcale nie oglądam telewizji . ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem . wszystkie bardzo lubię ; )

    OdpowiedzUsuń