niedziela, 1 maja 2011

?

cześć :) dziś byłam na zakupach i zaliczam ich do bardzo udanych , kupiła rzeczy które były mi bardzo potrzebne i zaraz wstawię zdjęcia nie są za dobre ponieważ robiłam je na szybko i na dodatek sama. w pewnym sklepie czułam się jak królowa bo jeden gostek usługiwał mi , mojej siostrze i mamie jak jakiś szofer ale fajny był  , miły , nawet ładny xd i fajnie był uczesany. :) ale to tylko taka pamiątka z dziś :P dobra wstawiam zdjęcia :)


spinka do włosów , zaczynam uwielbiać takie pierdoły :P



przepraszam , że tylko połowa ale nie dałam inaczej rady zrobić zdjęcia xd
i oczywiście za jakość niektórych zdjęć :O

a co tam u Was ? jak spędzicie weekend majowy ? bo ja przed książkami i jutro z Duśką + nocka u niej :*
dobranoc :* !

3 komentarze:

  1. fajne spodnie ; >
    i zajebista kokardka ; o

    OdpowiedzUsuń
  2. marynarka i spodnie - bardzo fajne. ;.D

    OdpowiedzUsuń