poniedziałek, 30 maja 2011

dziewczyna z marzeniami.


cześć dzisiejsza notka będzie pod tytułem " dziewczyna z marzeniami " ponieważ oglądałam ten oto film wczoraj i bardzo mi się spodobał...tutaj streszczenie strasznie polecam.

nawiązując do tego jako mała dziewczynka nie miałam zbyt dużo marzeń.wystarczyła mi tylko moja lalka i nic więcej.dziś się to zmieniło po obejrzeniu tego filmu.pierwszym moim marzeniem były tańce tańczyłam w zespole trzy lata , ale prawie co rok w innym.. ważne , że tańczyłam..dale uwielbiam tańczyć chcę się zapisać na jakieś dodatkowe kółka z tańców , ale niestety bym nie dała rady z tym wszystkim...szkoła , obowiązki , przyjaciele.
kolejny marzeniem była lustrzanka i dalej jest..ale to nie takie proste bo lustrzanka nie kosztuje 20 złotych..tylko trochę więcej.uwielbiam fotografować wszystkie napotkane rzeczy..więc chciałam spróbować chociaż z tym.interesuje się też końmi w moje miejscowości budują stadninę , więc mówiłam mamie , żeby mnie zapisała na to bo jak dalej tak pójdzie to z moich marzeń nic nie będzie..a chciałabym się nauczyć jeździć na koniu te zwierzęta są bardzo interesujące..a teraz chciałabym dostać na dzień dziecka rolki nauczyć się jeździć przynajmniej przez wakacje miałabym co robić a nie siedzieć tylko w tych czterech ścianach.z marzeniami nie jest tak łatwo jak powiesz to od razu to dostajesz..ale chciałabym choć jedno spełnić z tych marzeń przecież należy mi się coś w końcu od życia. tak wiem nikt tego nie przeczyta bo to moje brednie po co ja to w ogóle tu piszę , ale musiałam w końcu gdzieś to umieścić. dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz