wtorek, 21 czerwca 2011

?

Jutro zakończenie roku i mamy w końcu wakacje ! z jednej strony się cieszę a z drugiej nie za bardzo.. będę tęsknić za tymi osobami chociaż widzimy się za rok , ale są przecież telefony to można się umówić :) przeżyjemy.
a tak ogółem nawiązując do klasy drugiej to było z jednej strony spoko a z drugiej nie..ale to już moje sprawy.
z moich ocen nic ciekawego nie wynika średnia 3,73 i jest dobrze jak na mnie poprawiłam się co do tamtego roku..myślałam , że będzie o wiele gorzej , ale widocznie się pomyliłam :) teraz wakacje i liczy się tylko odpoczynek :) cześć ! :*


+ a co do koncertu Ewy Farny to był zajebisty tak powiem ! :)))

5 komentarzy:

  1. Z średnią to przykozaczyłaś ;d. Zdjęcia dzisiaj dodałaś świetne, a szczególnie to podwójne, ta przeróbka jest mega. W jakim programie ją robiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie- już je lubię! Co do wakacji, masz zupełną racje, pełny chillout. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia, takie.. wakacyjne, optymistyczne :))

    zapraszam do mnie, jeśli Ci się podoba, dodaj do obserwowanych :* :)

    OdpowiedzUsuń