środa, 6 lipca 2011

?


przepraszam , że Was zaniedbała , ale nie jest u mnie za ciekawie..pogoda cały czas taka sama , nudzę się w tym domu...i nie mam tak szczerze ochoty do pisanie postów , ale postaram teraz to nadrobić :) w poniedziałek byłyśmy na urodzinach u Marty fajnie było , zdjęć mam parę to je dodam w następnym tygodniu albo i tym zależy... i jeszcze mam dużo z nocki u Duśki to też je dodam :P a dziś ona do mnie wpada na noc , ale zdjęć nie będzie bo nie mam aparatu :P to na tyle do następnego posta :*

polecam film kiedy dzwoni nieznajomy oraz i zapada ciemność :)

a Wy dalej możecie składać propozycje co chcielibyście zobaczyć na blogu :)

3 komentarze:

  1. śliczne zdjecie.. ;D
    dokładnie pogoda jest beznadziejna. ;((
    hmmm...może jakiś outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bym chciała żebyś trochę zmieniła wygląd ;d

    OdpowiedzUsuń