niedziela, 3 lipca 2011

to co mi wpadło w oko.

ostatnio pisałam co chcielibyście zobaczyć na moim blogu dalej możecie składać propozycje , ale teraz odpowiadam na propozycje jakiejś aminowej dziewczyny. :) pisała , żebym pokazała co mi wpadło ostatnio w oko z ciuchów coś ciekawego , lub wstawiła parę opisów.. więc to co mi się ostatnio podoba to zaraz dodam zdjęcia z internetu a co do opisów to nie będę ich tutaj dodawać bo najczęściej korzystam z TEJ strony , ponieważ dziewczyna ma genialne opisy :)

ostatnio strasznie spodobały mi się takie luźne bluzki typowe na letnie upalne dni :) szukałam takiej bluzki długo aż ostatnio natknęłam się na taką w logoshopie i ją kupiłam niestety jej nie pokaże dziś tu ponieważ nie dam rady zgrać zdjęć na komputer z aparatu , więc postanowiłam , że dodam parę fotek takich bluzek z internetu :)) a tą co kupiłam to pewnie już niebawem zobaczycie , jak zrobi się ładna pogoda to ja założę i porobię kilka fotek :P




to na tyle cześć :)

2 komentarze: