poniedziałek, 8 sierpnia 2011

?

cześć. co tam u Was ?:) bo ja właśnie skończyłam sprzątać pokój moich rodziców bo jutro wracają :P i mama do mnie dzwoniła że są tam kokardki do włosów xd i kolejna trafi do mojej kolekcji..postaram się zrobić zdjęcie i wstawię tutaj :) a tak ogółem to przydało by mi się na jakieś zakupy jechać , siostra mówiła ze coś dopiero po 20 do Bielska a jak nie to się z mamą wybiorę do Oświęcimia na Niwę albo na rynek i też coś tam kupie :d jeszcze nie mam w ogóle książek do szkoły , a co tam dopiero sierpień :O a ja dziś będę mieć spaghetti na obiad pokochałam to od obozu w Dąbkach < 3 tam było przepyszne :)

piszcie w komentarzach co chcielibyście zobaczyć na moim blogu , tylko nie że outfity
bo nie posiadam aż takich interesujących ciuchów. :P

cześć ! :*



3 komentarze:

  1. dzisiaj się przekonam, czy warto było obejrzeć. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. może jakieś inspiracje , oraz kosmetyki ; )
    Zapraszamy na nasz blog ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń