czwartek, 11 sierpnia 2011

kokardka.

cześć. co u Was słychać ? jaką macie pogodę ? :) bo u mnie ciepło nawet tylko straszny wiatr. właśnie wróciłam z ogródka bo obierałam malinki na sok z siostrą mniam pyszne są <3 a teraz zostało mi czekać na obiad , posprzątać po obiedzie i pójdę kosić trawę.. nie cierpię tego , ale muszę :< dziś chciałam Wam pokazać kokardkę którą moja mama kupiła mi chyba w Iwoniczu i opaskę i gumki do włosów które wczoraj nabyłam , ale nie wstawiałam zdjęcia. opaska zwykła czarna i gumki też zwykła jestem ciekawa jak będą trzymać mi włosy..



to na tyle cześć :*

5 komentarzy:

  1. u mnie świetnie..piękna kokardka :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kokardka ; )
    Zapraszamy na nasz blog ; )) + nowa notka ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kokardeczka ;)
    Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem zakochana we wszelkich kokardkach wiec twoja tez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń