niedziela, 28 sierpnia 2011

.... + sukienki

tak na wstępie... przez ostatnie parę dni zdziwiło mnie to , że kiedyś pod jednym postem było z 5-8 komentarzy a teraz to tylko 1 lub 2 , nie wiem co się z Wami dzieje , może ja teraz pisze jakieś głupie...lub już nie macie czasu tu zaglądać bo zbliża się rok szkolny , no to trudno..ja pewnie tez tu będę mniej przebywać..ale postaram się codziennie dodawać posty.jedynie , że będzie multum nauki..


~~~~~~~~


sukienki.
teraz pokaże Wam sukienki , które dziś znalazłam na pewnej stronie :)
mi sie osobiście podobają wszystkie ! a jak wasze wrażenia ?


jakość niestety tych zdjęć nie jest najlepsza niestety.. :<
to ostatni post na dziś , żegnam.

3 komentarze:

  1. ja zawsze czytam twoje notki i komentuje, dla mnie piszesz siecakawie :)
    ładne te sukienki, podobają mi sie! :)
    Pozdrawiam! :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pomarańczowa sukienka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń