niedziela, 18 września 2011

pomcy !


hej. dzisiejszy dzień to totalna masakra.. referat , zadanie z polskiego i biologi , nauka na geografie + mapa świata , której i tak się nie nauczyłam.. a jeszcze jestem nie wyspana po wczorajszej nocy  u Duśką :*
jeszcze muszę przepisać zadanie na czysto z polskiego i do tej mapy zajrzeć a i tak tego nie zapamiętam.. i przecież jeszcze pouczyć się z polskiego , albo zgłoszę pierwsze np..bo już mi tak głowa napierdala , ze nie mogę. potrzebuje snu.



wczoraj i dziś popstrykałam parę zdjęć nie są jakieś cud , miód bo to tak na szybko..żeby miałam tylko co dodawać a i tak przez ten tydzień tu się mało co pojawię bo strasznie dużo nauki.. a i dziś zdało by się jakieś prasówki poszukać na wtorek..nic mi się nie chce ! najchętniej odcięłabym się od tego wszystkiego na parę dni..+ dochodzą do tego jeszcze kółka , po których zostajemy prawie codziennie po lekcjach normalnie genialnie! czy Wy też tak macie ? :O


 następna cześć zdjęć w kolejnej notce.
 dobranoc.
 






1 komentarz: