poniedziałek, 24 października 2011

poniedziałek.

dobry wieczór :) co u Was słychać ?

jak pisałam wcześniej ten tydzień zapowiada się trochę pracowity..parę sprawdzianów , kartkówek już jeden za nami czyli z geografii..był bardzo trudny..i nie nie poszedł mi rewelacyjnie.. jutro może mnie zapytać z historii i może być kartkówka z matematyki , ale lepiej żeby nie było kartkówki i mnie nie zapytała..niby się uczyłam , ale nie lubię być pytana jeszcze z historii..

jak pisałyście , że chcecie zobaczyć co kupiłam jak byłam na zakupach , to w którejś notce się pojawi , ale nie wiem kiedy..ale mogę uprzedzić to co chciałam kupić to kupiłam :) , może buty nie do końca takie jak chciałam , ale te co mi się tak bardzo podobały to nie pasowały do płaszczyka.

idę zrobić sobie kolacje , dobranoc :*

1 komentarz: