czwartek, 29 grudnia 2011

uwielbiam jej minę <3
hej :) dziś strasznie ponuro za oknem.. cały dzień spędzę w domku a potem mały wypad do Oświęcimia na zakupy dla bobaska , który pojawi się już za 2 miesiące , jak to szybko zleciało dopiero co były wakacje..

wczoraj wzięłam się za referat i go w końcu napisałam , jeszcze muszę wydrukować parę zdjęć..jak tylko drukarka będzie działać.. a dziś wzięłam się za naukę pytań do bierzmowania już umiem ok. 7. :) a na następny tydzień tyle nauki  , że łoho !



PS. anonimie z poprzedniego komentrza napisz kim
jesteś to ci może powie..

3 komentarze:

  1. dziękuję ślicznie ^^ słodka dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie ja się zaraz biorę za naukę -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tą milkę na stoisku niemieckim kupiłam ,bo w zwykłych sklepach jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń