niedziela, 29 stycznia 2012

wypad na lodowisko !

wczorajszy wieczór spędziłam na objadaniu się szarlotką na ciepło z lodami i bitą śmietana , oraz oglądając Beverly Hills 90210 sezon 3 wciągnął mnie znów ten serial :O oglądałam kiedyś 2 sezon a potem się skończył , ale już nawet nie wiem jak :P i znów teraz powrócił z 3 sezon , a ile tam przystojniaków gra :O :D

a dziś spędziłam dzień tak pierwsze pouczyłam się coś z historii , żeby już jutro tak dużo tego nie było..ale i tak nic nie pamiętam z mojej nauki :D a potem wybrałam się z siostrą na lodowisko :) fajnie się jeździło tylko wypożyczone łyżwy nie są już takie fajne jak swoje..gleby na szczęście nie zaliczyłam z czego się bardzo ciesze , chociaż niekiedy nie mogłam utrzymać równowagi..ale to nie moja wina jak jakiś koleś jedzie walnie cię z łokcia i nawet nie przeprosi..ale i tak było fajnie ;D , następna powtórka 14 lutego tym razem z dziewczynami :)

A Wy jak spędziłyście dzisiejszy dzień ? ;)

4 komentarze:

  1. ja się trochę musiałam uczyć dzisiaj, bo jutro szkoła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze muszę zaliczyć glebę na łyżwach. kurcze, musze sobie ten serial obejrzeć. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no musisz obejrzeć bo jest świetny ;) !

      Usuń