wtorek, 14 lutego 2012

dzień zakochanych !


dzdzieki Dżastinka.. ;D
kocham to zdjęcie ! :*
siemka :* jak spędziliście dzisiejszy dzień zakochanych z drugą połówką ,przyjaciółmi czy sami ? ja spędziłam je w gronie przyjaciół najpierw lodowisko <3 jej jak się fajnie jeździło i ten koleś w leginsach haha :O nie mogę. potem Rapsodia i pizza :) pogadałyśmy , pośmiałyśmy się z grupki kolesi i wyraziłyśmy swoją opinie na ich temat :D potem miasto i ta parka miziająca się na przystanku , koleś ze święconką ;D , i kiosk oglądamy gazety : popatrz w górę ;D a potem malutki ścisk w busiku ;d ale jakoś dojechaliśmy :O a w autobusie ty..

a potem gdy wróciłam znów wybrałam się na łyżwy tym razem nad staw z siostra :) i jak zwykle głupia ja tak się rozpędziłam że już potem leżałam na dupie ;D






UWIELBIAM DZISIEJSZY DZIEŃ <3

PS. ankieta obok , proszę głosować !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz