piątek, 24 lutego 2012

ferie dobiegły końca.

Hej ! tak jak mówi tytuł posta właśnie mi się ferie skończyły..i zacznie się szkoła i nadmiar obowiązków z nią związanych..Pierwszy tydzień ferii okej :) wypad na lodowisko , nad staw , nocki..a drugi już nie za fajny ponieważ złapała mnie choroba..i jakoś męczy mnie od poniedziałku a efektów dalej nie widać..także obawiam się , że jak mi nie przejdzie do poniedziałku to posiedzę jeszcze w domku..ale już się tak rozleniwiłam przez te 2 tygodnie , że na nic ochoty nie mam.

***

Czekam sobie właśnie aż moja siostra wróci ze szpitala z Emilą  i chyba będę musiała do niej podchodzić w jakiejś masce , żeby jej nie zarazić..fajnie to będzie wyglądać.

***
Ten film ' Masz na imię Justine ' bardzo mi się spodobał :) małe streszczenie filmu : Mariola chciałaby się wyrwać z małego miasteczka. Marzy o lepszym życiu. Artur, jej chłopak mieszkający na stałe w Niemczech, proponuje krótkie wakacje, podczas których chce ją przedstawić swoim rodzicom. Po drodze mają przenocować u znajomych Artura w Berlinie. Tam pojawiają się koledzy chłopaka, wręczają mu pieniądze. Mariola właśnie została sprzedana jako prostytutka. Na świecie rocznie sprzedaje się 2 miliony ludzi. 200 tysięcy z nich to kobiety sprzedawane do domów publicznych. W tej liczbie jest 15 tysięcy Polek. Film przedstawia historię jednej z nich. 

a ja zmykam , miłego popołudnia.

1 komentarz: