poniedziałek, 30 kwietnia 2012

mamy lato :O

hej ! u Was też taka przepiękna pogoda ? :) po prostu jest cudownie <3 oby jak najdłużej ! przez ostatnie dni nie pisałam , bo stwierdziłam , że nie było o czym i dziś to wszystko nadrobię ,więc przygotujcie się do czytania!

***

zacznijmy od soboty nic szczególnego nie robiłam poza sprzątaniem a wieczór poświęciłam na malowanie paznokci i obejrzeniu filmu  "i że cię nie opuszczę" , którego nie skończyłam bo mi się wyłączył komputer..
niedziela chrzciny Emilki trochę drętwo było ale dało się jakoś wytrzymać :P mam dużo kapsli od tymbarków więc to jest jeden plus. zdjęć też jest dużo ale pewne połowa nie do opublikowania.wróciłam do domu coś o 8 byłam padnięta i od razu usnęłam.. a dziś musiałam wstać o 6 bo do szkoły..jak mi się było ciężko zewlec z łóżka, najlepsze jest to , że na noc zrobiłam dwa warkocze a jak to rozpuściłam to wyglądałam jak pudelek ;D
więc szybko załączyłam prostownice i zaczęłam prostować włosy nawet wyrobiłam się w czasie :P w szkole wesoło , musieliśmy przyjść na galowo bo dziś były zdjęcia, porobiłam też swoim aparatem zaraz wstawię.
no to w skrócie trzy dni :P weekend majowy rozpoczynamy ogniskiem :) a jutro chyba do Pszczyny :) 

miłego dnia! /buziaki :*
PS. chciałam podziękować, za tak dużo komentarzy pod ostatnim postem :) :*






4 komentarze:

  1. mogłaś nie prostować włosów , na pewno ładne je miałaś po tym jak spałaś w warkoczach ;) !

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie wczoraj było 31 stopni^^

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wczoraj było ponad 30 stopni! :D

    OdpowiedzUsuń