niedziela, 6 listopada 2011

I LOVE KRAKÓW !

zawsze jak jechałam do Krakowa to tylko , sukiennice , i rynek..i nie zwracałam uwagi jakie to piękne miasto..te wszystkie uliczki , ścieżki , tam gdzie płynie Wisła jest tak romantycznie , a jest jeszcze jesień to wszystkie drzewa dodają uroku temu miastu <3 stwierdziłyśmy z dziewczynami , że się tam przeprowadzamy. jest tam cudownie ! ludzie całkiem inny mają styl jak ja bym się tak ubrała to by mnie wszyscy wyśmiali a oni tym się nie przejmują mieszają różne barwy , najwięcej ludzi spotkałam z czapkami typu smerfa :) pełno ludzi jeżdżących na rolkach , chłopaków na deskach nawet takich pięciolatków xd wspomnienia zostaną na długo :) dużo śmiech ,w autobusie konkurs piosenek , kawały i wiele , wiele innych :) dziękuje wszystkim za tą miłą atmosferę ! :* czeka już na następną wycieczkę organizowaną ze szkoły :) ! a teraz czas na te cudowne widoki <3





w następnej notce zdjęcia z dziewczynami :)
a teraz mbtm <3 i kolacyjka !
dobranoc :*

2 komentarze: