wtorek, 8 listopada 2011

kolejna porcja zdjeć z Krakowa !

hej. co u Was słychać ? bo ja dziś pisałam sprawdzian z WOSU i nawet mi dobrze poszedł , miałam jedna ściągę..to mi też trochę pomogła bo nie lubię się uczyć z tego przedmiotu jak pisałam już wcześniej. a na koniec kartkówka z matematyki..była strasznie dziwna..

jak przyszłam ze szkoły to przymierzyłam sukienkę na wesele , które już w sobotę..i troche jest na mnie ciasna..nie wiem jak w niej wytrzymam , musiałam trochę przytyć od końca września..ale trudno muszę jakoś wytrzymać tą jedną noc xd
z Marzeną :*

Justyna , Ja , Duśka :)

Marzena ,Ja , Justyna , Duśka :*
z Duśką :*

z Dżastinką :*

z Martą ;*
Marzena , Duśka , Justyna :)

Ja , Ans , Dżastinka , Marta , Marzena , Duśka :)
z Ans :*
paru dziewczyn brakuje , ale niestety one nie lubią zdjęć to co ja poradzę..
a teraz zapowiada się cudowny wieczór z historią , niemieckim i matematyką.
napisze później jak dam radę :)

1 komentarz: