piątek, 11 listopada 2011

zdobycze z targów.

hej. co u Was ? bo u mnie spoko dziś ostatnie przygotowania do wesela bo jutro już na to czasu nie będzie..trzeba wcześnie rano wstać , wykąpać się i zmykamy do fryzjera , potem ubieramy się i jedziemy po pana młodego , później do pani młodej i do kościoła..:) najbardziej boje się przyśpiewek ale myślę , ze będzie okej :)) a potem eis już tylko bawimy do białego rana ! :P

dziś chciałam Wam pokazać co udało mi się zdobyć na Targach Książek..w sumie to są same zakładki , ale zawsze coś :) w jednej się normalnie zakochałam ! Wam pewnie tez się spodoba <3

a to wszystko co nazbierałam na Targach , a i tak połowa w koszu xd
prawda że słodkie i kochane ?
mini książka :)
jedno kosztowało 20 groszy a spodobało mi się więc kupiłam :)

a teraz idę na obiadek :)
a potem kuzyni przyjeżdżają i ubieramy bramę :)
raczej napisze dopiero ok. niedzieli , poniedziałku..
miłego weekendu ! <3

5 komentarzy: