niedziela, 25 grudnia 2011

cały dzień na leniuchowaniu.

dobry wieczór!  jak widać po nagłówku całe popołudnie spędziłam na łóżeczku przed tv :) praktycznie cały czas oglądałam MTV bo fajne tam programy leciały i mój film <3 a potem disney channel i film drogi :) weszłam na chwilkę na komputer poklikałam z Darią przeglądałam strony ale i tak nudno było , więc poszłam wziąć gorąca kąpiel i teraz znów tu siedzę.. i zastanawiam się czy nie obejrzeć po raz drugi ' Trzy metry nad niebem '.


jutro zapowiada się wesoły dzień cała rodzinka się zjedzie , mali kuzyni i Ilona będzie się bawić w niańkę :O
ale ja to bardzo lubię, ponieważ uwielbiam dzieci ! :* popstrykam jakieś fotki ,jak będą mi chciały pozować :)



dobranoc !

3 komentarze:

  1. oj, ja też dzisiaj leniuchowałam caaly dzień ;p

    Pozdrawiam i wesołych świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham całe dni spędzone przed telewizorem :).
    Ja kocham seriale i często oglądam MTV :).
    + Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń