niedziela, 25 grudnia 2011

pierwszy dzień świąt :)

cześć ! jak po Wigilii ? prezenty się Wam podobały ? bo mi tak :) wstawię zdjęcie to zobaczycie co dostałam.
dziś już pierwszy dzień świąt spędzę go raczej w domku przed tv z pysznościami oraz będę pomagać mamie robić sałatki..bo jutro zjeżdża się cała rodzinka i maluchy będę :* więc muszę im porobić zdjęcia :)


nie mam dużo zdjęć z wczorajszego dnia ponieważ mam tylko filmik  z odpakowywania prezentów , a potem już mało co robiłam zdjęć bo mi się nie chciało :D później położyłam się na łóżku i oglądałam kawałek Kevina gdy się już prawie skończył weszłam na komputer ale i tak tu nie było co robić więc poszłam posiedzieć z rodzinkę ;) i oglądałam fajny film ' Blondynka w koszarach ' spodobał mi się choć to bardziej wojskowy film :O

a teraz idę pomóc myć naczynia , a potem wredne dziewczyny 2 :)
odezwę się potem !

no to tak ; wazonik do mojego pokoiku <3
pasek cieniutki , który planowałam zakupić.
i najlepsze uwaga fanfary.. testy do matematyki
na każdy dzień tygodnia hahah :O i jeszcze kasa.
za tydzień mam urodzinki to więc dostanę kasę
i wybieram się na zakupy jakieś małe.


3 komentarze: