sobota, 18 lutego 2012

dobry wieczór ! dziś sobota jutro już niedziela i jeszcze tylko tydzień ferii mi pozostał.. jak ten pierwszy tydzień szybko zleciał..zanim się obejrzałam a tu już piątek był. no trudno wszystko co dobre zawsze się szybko kończy.
trzeba się wziąć do roboty bo to już ostatnia klasa gimnazjum i testy zbliżają się wielkimi krokami..

***

dzisiejszy dzień spędziłam na sprzątaniu , a potem popołudnie na tv :) obejrzałam parę odcinków Julki , potem powtórki Pamiętników z wakacji , i chyba Dlaczego ja albo to były Trudne sprawy sama już nie wiem..rozbawiło mnie to , że koleś 19-letni sypiał z 50-latką ;D NORMALNIE KOMEDIA ! :o

a teraz włączę sobie 90210 <3

z moim mężem <3

4 komentarze:

  1. ` fuuuuu.. to musiało być obleśne. :D haah xd
    lubie 90210. <3 no to udanego ostatniego tygodnia ferii. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykorzystaj ten ostatni tydzień na maxa ;dd ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię sobie pooglądać trudne sprawy na polsacie ; )
    Ja nie mam ferii już od 3 tygodni . obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. tutaj to się chwalisz mężem, a do zdrady to się publicznie nie przyznasz;)

    OdpowiedzUsuń