poniedziałek, 20 lutego 2012

no to rozpoczynamy drugi tydzień ferii !

no tak rozpoczynamy drugi tydzień ferii , a ja mam katar , kaszle i nie wiadomo co mnie jeszcze dopadnie..normalnie superkowo jest.. o godzinie 14 wybywam do lekarza ciekawe co mi powie..jak przepisze mi antybiotyk to krzyżyk na drogę..oby nie bo chce jechać w środę na ślizgawkę z dziewczynami.


***

dobra idę zrobić naleśniki , potem szybko się ogarniamy i do lekarza a potem może szpital i oczekiwanie na baby.


 miłego dnia Wam życzę bo mój się tak nie zapowiada.

6 komentarzy:

  1. A ja właśnie kończę chorobę i wracam do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nosisz okulary? jakoś wcześniej nie zauważyłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. chorowanie w ferie to masakra. ja coś o tym wiem, bo parę dni temu miałam grypę żołądkową -,- zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. eej, wcale nie! śliczna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się , chociaż na drugiej części ' Tylko Ciebie pragnę ' trochę się zawiodłam !

    OdpowiedzUsuń